Is dit een positieve test? - Zwanger worden forum

Patricia - schreef op 11-06 om 17:20
Is deze test positief of negatief?
3 antwoorden en 35626954x bekeken
Patricia - schreef op 11-06 om 17:24
Ik kan er geen foto bijzetten maar de 2de streep is heeeel erg licht..
pluisje1983 - schreef op 11-06 om 17:48
Zonder foto wordt t lastig beoordelen maar zoals altijd; een streep is een streep
Duifje87 - schreef op 11-06 om 18:00
vaag streepje is ook een streepje... ik zou daar zeker wel vanuit gaan!
Alvast gefeliciteerd

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!