Helppppp - Zwanger worden forum

Duifje87 - schreef op 11-06 om 17:58
voor de zekerheid zou je de huisarts kunnen vragen voor bloedonderzoek. Deze schijnen ook goed betrouwbaar te moeten zijn. Ik zelf moet morgenochtend ook... mijn testen zijn met 3 weken over tijd ook nog steeds negatief
3 antwoorden en 35628375x bekeken
D (Gast) - schreef op 11-06 om 20:51
Ik heb al afspr voor bloedonderzoek inderdaad, maar pas donderdag 
Succes morgen!
Duifje87 - schreef op 12-06 om 05:54
Oeh das laat! Ff goed afleiding zoeken dus...al kan ik goed begrijpen dat dat moeilijk is.
Zojuist een buisje ingeleverd...na 3e kan ik bellen....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!