Hey meiden,
In Augustus heb ik na 8 weken een miskraam gehad. We hadden net de dag ervoor een kloppend hartje gezien. Nu heb ik sinds 1 week meerdere symptomen( zere borsten, moe, gek gevoel in buik, rode vlekjes in gezicht) waardoor ik weer hoop heb op....
Vandaag 2 dagen voor bod een test gedaan, wat denken jullie?
