Action zwangerschapstest - Zwanger worden forum

Stefanie (Gast) - schreef op 07-11 om 11:33
Hey meiden,
In Augustus heb ik na 8 weken een miskraam gehad. We hadden net de dag ervoor een kloppend hartje gezien. Nu heb ik sinds 1 week meerdere symptomen( zere borsten, moe, gek gevoel in buik, rode vlekjes in gezicht) waardoor ik weer hoop heb op....
Vandaag 2 dagen voor bod een test gedaan, wat denken jullie?
34 antwoorden en 35811284x bekeken
WG (Gast) - schreef op 07-11 om 14:07
Ziet er positief uit :-) Proficiat!
FiFi - schreef op 07-11 om 14:22
Deze is positief hoor ! Proficiat!

FiFi xx 
Stefanie (Gast) - schreef op 08-11 om 08:15
Dankjulliewel!
Vanmorgen nog een keer getest en geloof toch echt dat ik weer zwanger ben!!
Spannende tijd maar wat zijn we blij :-)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2