hoi meiden,
Is er iemand bekend met temperaturen?
Mijn temp is helemaal het padje kwijt.
Heb een mooie innestelingsdip gezien een aantal dagen voor mijn eerste "positieve" test en daarna steeg mijn temperatuur rond de 39.9 a 37.1. De woensdag ochtend voor het bloeden zakte mijn temperatuur naar 36.6 dag erna 36.8
36.5
36.8
en vanochtend weer 36.9...
Mijn borsten nemen qua volume niet af maar zwangerschaps verschijnselen heb ik totaal niet..
Weer zo'n klein sprankje hoop momentje op de zondag ochtend.
Heb geen testen meer liggen en durf eigenlijk ook niet te testen. Heb echt veel gevloeid, en nog steeds verlies ik slijmerig (sorry voor de ontbijters onder ons hihih) bloederig slijm....
Wat is wijsheid :-(
xxx