Help! testjes - Zwanger worden forum

Wensje2 - schreef op 17-05 om 10:09
Wie weet blijft het bij roze afscheiding en komt er geen bloed. Sterkte.
Bij mij liepen de testen ook niet op en ging het mis,vandaar dat ik dat toch rustig wilde zeggen ipv streeep is streep en zwanger.
Duim voor je
84 antwoorden en 35947817x bekeken
babet - schreef op 17-05 om 10:53
hoi,

Lief dat je even reageerd. 
Me gevoel zegt dat t echt niet goed zit.
testen die niet echt oplopen daarbij zou ik al een week of 5 zwager zijn en dan zo'n lichte positieve test...
Maar ben er zo verdrietig van...
We gaan t afwachten.. Maar dat t blijft zitten denk ik niet :-(....
Hoe lang heeft het bij jouw geduurd? hoe ver was jij zwanger?
liefs
Wensje2 - schreef op 17-05 om 11:29
Ik was 6 weken zwanger. 1 week na de positieve test begon het bloeden. Dit was bij mij eigenlijk net als een ongesteldheid,geen pijn en 6 dagen gevloeid. Nu ben ik vol goede moed weer in mijn nieuwe ronde,hopelijk pakt mijn lichaam dat snel op. Sterkte en zo lang er nog geen echt bloed is kan het best nog goed zijn he
Ysabel - schreef op 17-05 om 11:50
Babet, ik heb ook nooit een knal test gehad. Het waren allemaal precies de zelfde testen als die jij nu hebt, ook met 5 weken! Ik werd er ook heel onzeker van,maar ben donderdag toch alweer 14 weken zwanger! Probeer rustig te blijven roze afscheiding betekent niet dat het gelijk een miskraam is. Maar buiten dat begrijp ik je gevoel 100% !
babet - schreef op 17-05 om 13:32
hoi hoi,
Het is niet bij lichtroze gebleven. Loop op dit moment een soort van leeg, niet echt pijn meer zeurderig gevoel onder in me buik. 
Het ene moment in tranen en pp t andere moment je nog zo voelen dat t goed komt. 
Tegenstrijdig allemaal. 
Hoop zo dat me lichaam het weer snel oppakt en ik een normale cyclus hou en niet dat dit weken gaan duren :-(.

Liefs babet
Wensje2 - schreef op 17-05 om 13:36
Aah echt balen zeg, maar dus door geen oplopende testen meer kans op mk. 
Sterkte voor nu en hopelijk krijg je geen pijn en ben je snel van het vloeien af. 
*knuffel
Anoniem (Gast) - schreef op 17-05 om 16:20
Je maakt je veelste druk.
Stress is ook niet goed voor je lichaam  dus geniet er nu maar van.
babet - schreef op 17-05 om 18:28
Ik begrijp je even niet.... Waar moet ik van genieten?? Ik heb behoorlijk bloed verlies denk dat er niet veel meer te genieten valt....
Daarbij de niet oplopen de testen genoeg om zorgen om te maken  helaas......
Mandy❤️ - schreef op 17-05 om 18:31
Ach nee toch mis.. Verdrietig zeg
s - schreef op 17-05 om 18:33
Wat balen en verdrietig lieverd dikke knuffel. Mijn vriendin had ook bloedverlies maar wel een kloppend hartje je wee't het niet. Wij starten met ivf pgd 
pluisje1983 - schreef op 17-05 om 18:59
Wat verdrietig! Sterkte! 
Maartje - schreef op 17-05 om 19:06
sterkte
babet - schreef op 19-05 om 09:36
Hoi meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes.
Het gaat naar omstandigheden best goed
Woensdag middag wel wat hangerig geweest en liep ik echr leeg met bloed en stolsels, gister ochtend ook nog krampen /menstruatie krampen en bloed en stolsels.. Maar si agenda gisteren middag geen pijn of nagenoeg geen pijnklachten meer af en toe een steekje maar dat mag geen naam hebben.. Verlies nog wel wat bloed / roze bij afvegen en wat bloed nog op het inlegkruisje maar niet meer dat er scheuten kwamen bij opstaan of tillen...(wat een onderwerp weer :-))...
zal dit het dan geweest zijn? Of kom er nog meer... #onzeker
.

liefs babet
Wensje2 - schreef op 19-05 om 11:18
Sterkte babet. Bij mij leek het op ongesteldheid met 1 dag redelijk bloed en ook stolsel en daarna werd het al stuk minder. Dus hoop voor jou dat dit het was.
babet - schreef op 19-05 om 12:45
hoi Wensje,

Het is idd weer rustiger woensdag middag had ik t niet zo breed. Elke beweging van opstaan kwam er een "golf" uit en de krampen vielen op zich wel mee maar denk dat t door t geestelijke erger over kwam dan dat t was....Mss als ik geen testen had gedaan dat ik gedacht had zooo hé flinke ongi deze maand..Gisteren ochtend ook best wat krampen uiteindelijk een paracetamol's genomen en daar is alles op gezakt en is niet meer terug gekomen.  Ik voel dat er gerommel is in me buik, heel stiekem hoop/denk ik mss hoor ik bij die uitzonderingen en zit het nog lekker hoog en warm.. Maar me temperatuur vanochtend was 36.5 dat heb ik altijd voor me eisprong.... Hoop dat dit het is en we verder kunnen gaan. Heb hier geen dokter of verloskunde bij gehad is denk ook niet nodig toch? Staan zoveel dingen op t net :- $....

liefs babet
Wensje2 - schreef op 19-05 om 14:24
Ik heb een dag nadat het bloeden geheel over was nog een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief! Dus dat is dan op zich mooi. 
Vandaag heb ik weer een ovulatie test gedaan en die is positief dus err komt gewoon weer een eisprong aan gelukkig. Ik zit vandaag op dag 18.
Succes en vragen kun je hier altijd kwijt he
eva8810 - schreef op 19-05 om 23:07
Hoe gaat het nu met je?
babet - schreef op 20-05 om 06:27
hoi eva,

Het gaat redelijk.  Heb nagenoeg geen krampen meer en het vloeien is ook al een heel stuk minder gelukkig...
Hoop 
 dat ik gauw weer een normale syclus krijg. Heb jaren pcos gehad of nog steeds.... Maar ben heel veel afgevallen en had na het stoppen van de pil een hele mooie syclus waar ik na jaren zo blij mee was... Hoop zo dat dit niet hierdoor in de war geschopt word.
We gaan het zien. Lief dat je het vraag.

liefs babet
s - schreef op 20-05 om 08:13
Bij mij is er ook menstruatie doorgebroken dus helaas weer mislukt.. jij ook sterkte
babet - schreef op 20-05 om 08:22
aaahhh neeee...succes en een hele dikke knuffel!
eva8810 - schreef op 20-05 om 23:49
Ik ga duimen voor je normale cyclus en volgende ronde Babet! 

Sterkte Sofija!
karenxxx - schreef op 21-05 om 05:25
Lieve babet 
Begrijp je ongerustheid maar je moet probere rustig blijven stress is ni goed voor je wondertje
babet - schreef op 21-05 om 07:11
hoi meiden,
Is er iemand bekend met temperaturen?
Mijn temp is helemaal het padje kwijt.
Heb een mooie innestelingsdip gezien een aantal dagen voor mijn eerste "positieve" test en daarna steeg mijn temperatuur rond de 39.9 a 37.1. De woensdag ochtend voor het bloeden zakte mijn temperatuur naar 36.6 dag erna 36.8
36.5
36.8
en vanochtend weer 36.9...
Mijn borsten nemen qua volume niet af maar zwangerschaps verschijnselen heb ik totaal niet..
Weer zo'n klein sprankje hoop momentje op de zondag ochtend. 
Heb geen testen meer liggen en durf eigenlijk ook niet te testen. Heb echt veel gevloeid, en nog steeds verlies ik slijmerig (sorry voor de ontbijters onder ons hihih) bloederig slijm....

Wat is wijsheid :-(

xxx
Wensje2 - schreef op 21-05 om 07:21
Sorry kwa tempen ben ik totaal niet op de hoogte haha. Maar denk dat je beste dan morgen nog een zw.test kan doen.
Mijne was toen 2 weken na positieve test van 2-3 weken zwanger al weer negatief. (Was 1 dag na het vloeien)
Sterkte
babet - schreef op 21-05 om 07:31
Ik wacht nog even af denk ik.  Ppfff heb mezelf nu weer een beetje hoop gegeven :-(...
Ga proberen te wachten tot na woensdag dan ben ik een week geleden begonnen met vloeien... 
thanks voor je snelle reactie. 
Hoe gaat het met jouw? 

xx
Wensje2 - schreef op 21-05 om 07:45
Ja lastig he, ik probeerde ook uit alles wat positiefs te halen. En wie weet is het bij jou wel echt positief. Maar idd met testen weet je het wel meteen, en als je niet zo lang zwanger was is het hcg wel snel uit je lichaam. 
Bij mij gaat het goed, vandaag dag 20 na mijn mk en gister een knal ovulatie test,mijn lichaam pakt het dus blijkbaar weer goed op. Nu dus weer 2 weken wachten..
babet - schreef op 21-05 om 07:51
super dat je lijf het allemaal weer snel oppakt.
Oef die 2 weken wachten vind ik altijd zo'n ramp hihi
Ga duimen draaien meid hoop t zo voor je...

Veel liefs 
Wensje2 - schreef op 21-05 om 08:14
Ja deze 2 weken zijn het langst,gelukkig 2 drukke weken in het vooruitzicht haha. Ik duim voor jou ook mee dat je nog zwanger bent en anders dat jou lichaam ook snel hersteld
Liefs!
karenxxx - schreef op 21-05 om 08:41
Ik duim mee met jullie zelf ben ik de hoop ook aan het opgeven 
babet - schreef op 21-05 om 09:01
hoi karen,
hoop aan t opgeven? Ben je aan t wachten op je nod of ook van die vage testen?
Moeilijk allemaal die onzekerheid hé....

liefs

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3


Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan