Hallo dames
Hoe fout ik ook ben want had met mezelf afgesproken niet meer vroeg te testen maar helaas kon ik mezelf gisteren niet meer tegen houden.
Gisteren een testje gedaan wat ik al wist spier wit tot vanmorgen kwam er ineens een heel mooi licht streepje op een dpo 9
Ik was 8-02 ongesteld
En 24-02 mn eisprong die was 2 dagen later dan verwacht ik zit rond de 27/30 met de cycles. Alleen dacht ik als ik officieel woensdag nod heb maakt het niks uit om te testen
tot nu dpo 9 een mooi streepje
Heb hem voor jullie op foto wat natuurlijk stom is in het echt zie je hem duidelijk en oo welke manier krijg ik hem niet op de foto.. het is nu al dwars hahah
Hoop dat jullie mij iets meer kunnen vertellen
Liefs