Indrooglijn? - Zwanger worden forum

Bella (Gast) - schreef op 11-05 om 10:20
Ik zie ook alleen bij de middelste ietsĀ 
32 antwoorden en 36011567x bekeken
Marleen - schreef op 14-05 om 09:47
Hallo dames,
Hier een update. Ik ben nu 3 dagen overtijd. Heb wel menstruatie klachten maar het komt maar niet. Ik wacht nog met testen misschien komt mijn menstruatie nog..
Groetjes Marleen.
Niveamam - schreef op 29-09 om 22:10
Was/ben je zwanger, of toch je menstruatie doorgekomen toen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2