2 streepjes? - Zwanger worden forum

Lisaw - schreef op 03-05 om 11:26
Heeyyyyy, ik ben nieuw hierr en ik heb jullie hulp nodig ik ben nog erg jong en heb vandaag eeb zwangerschaps test gedaan 6 tot 7 dagen voor dat ik ongesteld moet worden, nou zie ik een vaag lijntje beeld ik het me in of is er wat te zien ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
2 antwoorden en 36073790x bekeken
SS21 - schreef op 03-05 om 11:40
hoi hoi wat is er jong en heb je er mis een foto bij dan kunnen wij mee kijken 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!