5 dagen overtijd, testen negatief - Zwanger worden forum

Wensje2 - schreef op 01-05 om 14:06
Nou ja clearblue zegt duidelijk zwanger of niet zwanger en ook het aamtal weken
89 antwoorden en 36383568x bekeken
gast84 (Gast) - schreef op 05-05 om 17:25
Hi ladies! 
Ik lees mee op het forum. Ben zelf ook aan het testen geslaan na het opkomen van enkele eigenaardigheden : vorige week had ik 2-3 dagen licht bloedverlies, niks ergs (eerder bruin oud bloed, echt niet veel) maar verder ook geen krampen. Hoewel ik dacht dat dat menstruatie zou zijn, bedacht ik me na 2 dagen dat dit mss innestelingsbloeding was? Had ook totaal geen krampen of andere "pijntjes" die je hebt rond menstruatie. Exact 1 week na die bloeding, kreeg ik een serieuze aanval van misselijkheid en draaierigheid, licht in m'n hoofd . Net niet moeten overgeven. Ook aanhoudend hoofdpijn en rommelende darmen, het gevoel dat er iets in m'n buik steekt ofzo, ik kan het niet echt plaatsen. Vanochtend (10 dagen na "innesteling"?) test gedaan maar was negatief...het probleem is dag ik geen duidelijke cyclus heb. Mijn spiraaltje is er exact een maand geleden uitgehaald (na 3 jaar zonder menstruatie) en heb sinds het verwijderen geen echte menstruatie gehad en geen echte duidelijke indicatie van eisprong. 
Ik vraag me af: heb ik te vroeg getest? Of heb ik me de symptomen ingebeeld - en was ik deze week eerder toevallig misselijk met hoofdpijn en rommelige darmen. Verder geen typische zwangerschapssymtomen. 
Iemand met dezelfde ervaringen hier? 
Thanks! -x-
Lara - schreef op 07-05 om 12:18
Hi there! 

Je spiraaltje is er nu een maandje uit...kan zijn dat je lichaam aan het zoeken is, maar het kan ook zijn dat je wel zwanger bent en te vroeg getest hebt... ik zou het eventjes afwachten, omdat je nog niet echt een cyclus hebt weet je natuurlijk ook nog niet of je over tijd bent... miss over een weekje weer een test? 
Lara - schreef op 08-05 om 12:01
Inmiddels al wat meer duidelijkheid voor iedereen?
Christina (Gast) - schreef op 08-05 om 19:46
Hi

Ik praat en lees ook even mee....
8 maanden geleden gestopt met de pil en sinds die tijd een cyclus van 28 dagen, nooit een dag te laat geweest.

Vandaag ben ik 6 dagen over tijd maar ook bij mij een negatieve test. 
Wel 2 dagen krampen gehad in mijn baarmoeder en 2 dagen last gehad van ochtendmisselijkheid. Verder een constante honger en zin in dingen die ik normaal niet lekker vind :S

Vrijdag ochtend heb ik vrij en ik wilde voor die datum misschien een afspraak maken bij de huisarts voor een bloedtest, ik ben dan 10 dagen over tijd en als ik zwanger ben is het dan 4 weken. Ben ik dan te vroeg voor een bloedtest?

Hoe is het bij jullie afgelopen?
Lara - schreef op 09-05 om 11:04
Voor een bloedtest is het zeker niet te vroeg. Die kan je erg vroeg doen. En dus zeker fe moeite waard. Zin in dingen waar je normaal geen zin in hebt kan, maar zijn wel erg vroege symptomen lijkt mij? Heb je een goede test gedaan? Dan zou ik zeker een afspraak maken met de huisarts! Ik niet zwanger..gigantisch ongesteld geworden toen! En nu nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik noet volgende week vrijdag weer ongesteld worden dus wacht af. Heb om de dag seks  dat raden ze aan..?  Toch...
Wensje2 - schreef op 09-05 om 11:15
Om de dag seks is idd goed, en natuurlijk rondom de eisprong, als je die goed voelt of weet wanneer hij is hoef je natuurlijk niet 'verplicht' je hele cyclus om de dag het te doen.
Dag voor de eisprong en op dag zelf is top
Lara - schreef op 09-05 om 11:47
Ja ik denk dat ik hem voel, steekjes in mn lies..? En dat ruim 1 dag. Als k dan hoest voel ik ook echt een raar gevoel. Niet echt uit te leggen. Haha. Ben benieuwd of ik ongesteld word! ????
Lara - schreef op 09-05 om 11:55
Maar nu weet ik nie t echt precies wat mn cyclus is. Afgelopen paar maanden 28. En de laatste keer 35..... Dus wanneer ik dan ongesteld moet worden???
Wensje2 - schreef op 09-05 om 12:16
Houd de langste cyclus evt dan aan. Lastig die cyclus en eisprong soms. Ik gebruik ovu testen omdat ik het bijna niet voel en onregelmatige cyclussen heb. Succes dames
NL93 - schreef op 09-05 om 15:00
Als je bloed laat prikken bij de huisarts. Hoe snel heb je daar dan antwoord op?
Wensje2 - schreef op 09-05 om 15:01
Bij 'normaal' bloedprikken naar mijn idee binnen paar dagen?
Christina (Gast) - schreef op 09-05 om 15:12
Ik had eerst een test van Kruidvat gedaan en dan zo'n extra gevoelige die je vanaf 5 dagen voor je menstruatie kan doen... en week later een van clearblue... beide waren negatief maar omdat ik nog nooit een dag te laat ben geweest met mijn menstruatie vind ik het maar vreemd...

Ik maak morgen een afspraak bij mijn huisarts voor vrijdag tenzij ik morgen opeens ongesteld ben natuurlijk...  pff die onzekerheid vind ik echt niks...

NL93 - schreef op 09-05 om 15:19
Christina  heel herkenbaar. Ik heb dan nog niet echt sprake van een regelmatige cyclus. Mijne lijkt elke maand alleen maar langer te worden. Heb van de maand van af dag 19 elke dag een ovu test gedaan maar naar mijn weten geen ei gespot. Nu al een week last van buik krampen. Nu cyclus dag 40 Tot op heden ook geen positieve zwangerschaps test. Dus op aanraden van de huisarts donderdag nog een keer testen en anders bellen. Helaas kunnen ze ons niet de exacte vooruitzichten op een papiertje geven 
Christina (Gast) - schreef op 12-05 om 18:15
Had ik eindelijk (na lang in de wacht staan bij de dokter) een afspraak.... wordt ik 'n uur later ongesteld ????
Afspraak maar weer afgezegd dus... 
NL93 - schreef op 12-05 om 20:13
Ik heb voor dinsdag een afspraak staan. Werd mij wel gezegd dat als ik ongesteld wordt en het zelf prettig vind alsnog de afspraak door mag laten gaan om alsnog het een en ander te bespreken. 

Christina je kan nu wel weer met zekerheid aan je nieuwe ronde beginnen 
DV23 - schreef op 30-05 om 20:25
Gisteren morgen had ik eindelijk een positieve test! Mijn vriend en ik zijn super blij
NL93 - schreef op 30-05 om 22:06
Van harte gefeliciteerd  dv23
Raisa - schreef op 31-05 om 04:22
DV23 gefeliciteerd!
DV23 - schreef op 01-06 om 13:57
Dankjewel! Gisteren bloed laten trekken en zou al 5 weken ver zijn hopelijk verloopt deze keer alles goed, 29 juni afspraak bij de gyneacoloog, Spannend!
karenxxx - schreef op 01-07 om 07:23
Ik ben vandaag 5 dagen over Tijd en test negatief normaal nooit overtijd 
DV23 - schreef op 04-07 om 10:00
karenxxx, lastig he. Was van mij toen men eerste onregelmatige cyclus maar de maand erop wel zwanger! Nu 9 weken en 2 dagen zwanger
karenxxx - schreef op 04-07 om 10:05
Dv23 hier zijn ze door gekomen toen ik 7 dagen overtijd was
kelsii65 - schreef op 04-07 om 10:31
Hallo allemaal, 

Ik zit op moment in mijn derde ronde clomid voor de clomid 2x cyclus van 35 dagen gehad daarna 3x 32 dagen en de rest gewoon 30 31 af en toe 29 
maar to the point LF is altijd 14 dagen geweest met en zonder clomid, maar wat ik nu raar vindt is ik ben 28 mei voor laatst ongesteld geweest en ik had vorige week op dag 31 ongesteld moeten worden ik ben nu dus vandaag 7 dagen overtijd en vanochtend nog negatief getest zijn er vrouwen die ook overtijd waren en zwanger zijn?
mijn gyn gesproken en heb donderdag als ik nog steeds niet ongesteld ben een afspraak bij haar in ziekenhuis want dan zit ik op cyclus dag 40 maar word wel allemaal spannend aangezien de klachten zou ik echt denken dat het raak is. maar durf niet te hopen zijn nu al bijna 2 jaar bezig voor het eerste kindje en dan zo uitschieter in de cyclus maakt het wel allemaal heel spannend. 
liefs
dounmems@gmail.com (Gast) - schreef op 21-07 om 16:58
Hoi dames, same story hier. Elke maand exact dezelfde cyclus en nu al 6 dagen overtijd. Vannochtend met mijn verse eerste urine een clearblue test gedaan en negatief. Merk wel dat ik buikkrampjes heb en onwijs emotioneel ben. 

Is het te vroeg voor een doktersafspraak?
Bianca (Gast) - schreef op 23-07 om 08:48
Hoi dames

Ik ben een week overtijd en de eerste keer getest toen ik nog maar 3 dagen overtijd was, die teste helaas negatief wel heb ik veel symptomen zoals, krampen/buikpijn, harde buik, steken bij mijn lies, hoofdpijn ( ik heb nooit hoofdpijn ) last van tepels, mijn borsten lijken groter en de aders zichtbaar, ook ben ik met vlagen misselijk.

Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest en zal ik over een paar dagen nog een keer testen? 

Liefs, Bianca
Bianca (Gast) - schreef op 23-07 om 08:52
Ohh ja ook heb ik last van lage rugpijn en vind ik dat ik vaker moet plassen dan normaal. 
Raisa - schreef op 23-07 om 08:54
Gewoon over paar dagen nog eens testen en anders met huisarts ff overleggen
biancaa - schreef op 23-07 om 09:01
@Raisa bedankt voor je antwoord!
Ik wacht nog ff een weekje, mocht ik dan nog niet opgesteld zijn test ik nog een keer. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2 | 3