Vreemd - Zwanger worden forum

Knuffel - schreef op 04-04 om 07:25
Je bent dus al een behoorlijke tijd o er tijd begrijp ik..
Je zag wel een controle streep op de test?
Ik heb geen ervaring hoor, maar zou morgen nog eens testen en anders de huisarts eens bellen voor advies.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!