Wanneer testen - Zwanger worden forum

Chantalot (Gast) - schreef op 19-03 om 15:57
Na het stoppen met de pil, een cyclus van ongeveer 37dagen. Een smiley op de ovulatie testen op 8maart.
Geslachtsgemeenschap gehad op 8 maart. Wat zijn mijn kansen & wanneer kan ik testen? (Vroege test die tot 6dagen vroeger kan) Ben ik te vroeg als ik deze vandaag (19maart) al doe?

Groetjes 
1 antwoord en 36623642x bekeken
Opie (Gast) - schreef op 19-03 om 19:53
veeeeeel te vroeg. Beter wachten tot je menstruatie datum. 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!