Zwanger? - Zwanger worden forum

Leeuwtje - schreef op 17-03 om 10:41
Hallo allemaal, 
Zien jullie hier ook een streepje of verbeeld ik het me maar... 
11 antwoorden en 36655421x bekeken
deemsie - schreef op 18-03 om 00:28
hee ik kan je afbeelding niet goed zien 
sg92 - schreef op 18-03 om 10:55
als ik naar jou profiel ga en naar de foto kijk zie ik geen streep probeer vandaag of morge nog is een test dan zal je meer kunnen zien
Noor - schreef op 19-03 om 12:56

Help
zie ik ze vliegen ondertussen of is er een heel vaag verticaal streepje te zien? 
Thx
sg92 - schreef op 20-03 om 07:46
nu zie ik wel een verticaal lijn
Noor - schreef op 20-03 om 08:10
Sg92, op mijn clearblue test? 
2 dagen ervoor had ik al 2 x duidelijkere verticale lijntjes maar dit waren testen van kruidvat.
Was dus aan het twijfelen geslagen :/ 
Extra ogen kunnen soms helpen  
sg92 - schreef op 20-03 om 08:23
ik had 4 dagen voor nod een hele lichte streep en op de nod was 28 feb een duidelijker beeld
Noor - schreef op 20-03 om 10:22
Proficiat met de zwangerschap !
Hopelijk voor mij morgen meer duidelijkheid.
MamaN - schreef op 20-03 om 10:11
In eerste instantie zak ik niks maar toen ik langer keek wel Noor! Ik ben heel tevreden met de kruidvat testen 2 voor 5 euro. Ik had toen drie dagen voor me NOD ook al een streepje die in de loop van de dagen steeds duidelijker werden 
Noor - schreef op 20-03 om 10:20
Het waren de kruidvat testen van 2 voor 9,99 (waar ook een + op moet komen).
Mijn ventje meende ook niets te zien op de clearblue test, daarmee dat ik dacht dat ik ondertussen overal een lijntje zou zien .
Merci om mee te kijken. Morgen nod dus hopelijk dan meer duidelijkheid want ben toch nog niet zeker van mijn stuk.
Mamakim - schreef op 24-03 om 14:05
En Noor weet je al wat??
Noor - schreef op 24-03 om 19:58
Hm.. heel rare toestanden! 
Ik ben uiteindelijk 1,5 dag na nod ongesteld geworden, alleen nog steeds heel vage positieve testjes en 'minder ongesteld' dan normaal (na 2 dagen zit het er precies al zo goed als op).
Streepjes worden niet donkerder tot hiertoe dus ik ga ervan uit dat het niet goed zit :/.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!