negatief door open verpakking - Zwanger worden forum

jessieVV - schreef op 09-03 om 08:37
Hoi,
Had gisteren avond een test gedaan daar zag je een vaag + teken nu deze ochtend opnieuw gedaan was hij negatief. Kan het zijn dat hij negtief aangeeft omdat ik die test gisteren al geopend heb? Of moet ik de hoop opgeven voor deze ronde?
2 antwoorden en 36758777x bekeken
Jessie87 - schreef op 09-03 om 11:56
Heb je dezelfde test als die dag daarvoor ?
En naar mijn mening komt er geen 2e streepje of kruisje als je geen hcg in je lijf hebt...
Gewoon Ff afwachten en misschien een ander soort test doen?
jessieVV - schreef op 09-03 om 12:04
Ja zelfde test. Daarnet ene van kruidvat gedaan en de clearbleu digital en beide negatief (was van 6 uur geleden dat ik iets gedronken had en naar wc was geweest) ???????? echt balen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!