Wat denken jullie - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 28-02 om 16:15
Ik vroeg me af wat jullie denken ik heb soms steken in mijn onderbuik ook met vlagen misselijk en een opgeblazen gevoel ik voel mij ook niet mijn eigeĀ 
Alvast bedankt
1 antwoord en 36861057x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 03-03 om 15:35
Dat kan van alles zijn. Als je denkt zwanger te zijn dan doe je een test. Als je denkt ziek te zijn neem je contact op met je huisarts

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!