Ja he....!

ondanks dat ik 3 positieve streepjes testen heb gehad wil mijn vriend het niet geloven (omdat de cb digital van gisteren negatief was

)
maar ik doe er volgende week nog wel 1 dan zal de test vast duidelijker zijn

(hij reageerde trouwens bij de vorige zwangerschap net zo:silly

ondertussen geniet ik heerlijk van dit (3e) geluk