Onregelmatig - Zwanger worden forum

Ch. (Gast) - schreef op 15-02 om 19:58
11januari ben ik gestopt met mijn pil. Dit was de eerste dag van mijn menstruatie. Mijn menstruatie bleef uit tot deze maandag (13/2) maar deze duurde slechts 2 dagen. Is dit normaal? Ik dacht mijn eisprong gevoeld te hebben (4/2) maar ben er niet zeker van. Ik had enorme last van steken in mijn eierstok.. 
1 antwoord en 37004166x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 15-02 om 22:07
Komt waarschijnlijk nog door het ontpillen, kan best zijn dat je nog niet regelmatig bent omdat je pas net vorige maand bent gestopt met de pil.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!