Ovulatietest - Zwanger worden forum

San (Gast) - schreef op 31-01 om 09:17
Hoi. Ik heb eerder ook al ovulatietesten probeert maar het was altijd negative. Nu heb ik mijn cyclus goed bijgehouden en die is altijd wel 28 dagen. Nu zou ik eigelijk (volgens te kalender) vandaag 31-01 mijn pik hebben maar heb getest vanaf 27ste en eerste test was te meest "positief" ik heb hier onder een foto. Is deze test nou wel goed geweest en heb ik dus mijn pik eigelijk al op 27ste gehad ? Wat denken jullie ervan ! Alvast bedankt ????
1 antwoord en 37190427x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 31-01 om 12:38
Bij sommige mensen is de eisprong eerder of later als wat je volgens de kalender zou hebben. Die kalender is ontwikkeld op basis van gemiddelden. Dus kan heel goed dat jouw cyclus net anders loopt en je piek eerder is. Belangrijk is om regelmatig  (om de dag) gemeenschap te hebben rondom je piek. Dus ervoor maar ook zeker erna, soms springt een ei toch later. Zaad blijft een paar dagen in leven in de baarmoeder en door niet elke dag te vrijen krijgt de man ook tijd om nieuwe ''voorraad'' aan te maken.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!




Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan