Lh piek ja of nee? - Zwanger worden forum

Oonah - schreef op 19-12 om 13:06

Hallo Iedereen,
Helpen jullie even kijken? heb de ovulatietesten van Sensitest dipstick eens geprobeerd, maar ik vind de kleuren soms zo verwarrend. Zijn de testlijntjes donker genoeg om van een LH piek te spreken? meestal zijn ze net niet zo donker als de controlelijn... (sorry dat de foto omgekeerd staat, krijg de foto precies niet recht)

Bedankt alvast
1 antwoord en 37650156x bekeken
wish83 - schreef op 20-12 om 19:32
hoi Oona
Ik heb ook inmiddels veel testen gedaan. Wat ik begrijp dat de test strip even donker of donkerder moet zijn dan de controle strip. Dus ik verwacht dat je nog geen piep hebt gehad. Ik zou nog even doorgaan met testen.
Ik had hetzelfde en later bleek bij mij pas op dag 18 de piek te zijn.
Het kost heel wat testen. pf
Succes.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!