Vage test action - Zwanger worden forum

Jody - schreef op 15-12 om 14:09
Goedenmiddag,
Ik heb hier een test gedaan van de action die een vaag streepje gaf 
Heeft iemand hier ervaring mee ?
2 antwoorden en 37688004x bekeken
Vlinder87 - schreef op 15-12 om 14:22
Heb je een foto? Even een nieuwe test doen.
Dessert (Gast) - schreef op 23-12 om 06:41
Hier hetzelfde ben in de war en weet niet wat ik ervan moet denken

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!