Zwanger? - Zwanger worden forum

Celine - schreef op 12-12 om 05:10

5 antwoorden en 37723373x bekeken
Celine - schreef op 12-12 om 05:16
Goedemorgen,

Kan iemand mij helpen? 
Ik heb een onregelmatige cyclus, en heb zomaar een test gedaan op dag 29 van zwanger en kids en een vroege zwangerschapstest van de action vlak na elkaar met dezelfde urine.
Maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wat denken jullie?

Gr. Celine
Nonnii - schreef op 12-12 om 06:09
Gefeliciteerd een streep is een streep 
len - schreef op 12-12 om 06:12
Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd !
Anoniem (Gast) - schreef op 12-12 om 07:14
Serieus? Ik kan het nog niet geloven. Dit was de eerste ronde en heb ook nog een schildklieraandoening. Dus dit had ik niet verwacht. Wel raar dat het streepje pas na een paar minuten verschijnt, maar wel binnen 5 minuten. 
len - schreef op 12-12 om 08:02
Je kunt voor de zekerheid morgenvroeg nog even een clear blue test doen dan weet je het helemaal zeker. 
Gefeliciteerd ! 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!