Geen lh? - Zwanger worden forum

C81 (Gast) - schreef op 02-12 om 14:55
Hallo allemaal, ik  heb  een  vraag. Ik gebruik de  digitale  ovulatietesten  van CB en ik heb een redelijk  regelmatige cyclus van  tussen de 26 en 28 dagen. Vorige maand  zag ik wel dat de streepjes donkerder werden  en ik testte  2x per  dag.  Desondanks geen  smiley. Deze maand  blijven de streepjes zeer licht  bijna niet zichtbaar en ik  zit nu op dag 13. Vruchtbaar  slijm wel gehad maar is nu ook  weg. Iemand een  idee? Temperatuur  was vanmorgen  ook nog niet verhoogd. Ik  vind het heel  eng omdat ik  inmiddels  35 ben en bang dat  ik  te oud ben.????
2 antwoorden en 37812438x bekeken
C81 (Gast) - schreef op 02-12 om 20:58
Niemand??
Mama Monster - schreef op 04-12 om 19:34
Hi C81 ik heb mijn eisprong rond dag 18. Dus misschien nog even door testen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!