Ben ik zwager - Zwanger worden forum

Kim - schreef op 28-11 om 19:41
?k ben 5 dagen ovetijd en heb last van buikpijn en hooftpijn en druk op maag en ben vakker moe ben ik zwager heb ook een zwagerschap test gedaan was negatif 
1 antwoord en 37848173x bekeken
Mama Monster - schreef op 07-12 om 17:03
Ondertussen al meer duidelijkheid?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!