25 hcg - Zwanger worden forum

Erika (Gast) - schreef op 06-10 om 10:29
dames even een vraag, ik snap er niks meer van namelijk.. Vandaag een action test gedaan negatief maar goed de vraag is, op de verpakking staat dat je de test vier dagen voor je nod kan gebruiken.. Maar er staat dat de test een gevoeligheid van 25 hcg kan opsporen.. Is dit nu wel of geen vroeg test? Ik dacht dat 25 een gewone was?
2 antwoorden en 38404694x bekeken
Nannie (Gast) - schreef op 06-10 om 11:06
Gewoon testen na je nod !
Rian (Gast) - schreef op 06-10 om 11:28
ik denk inderdaad dat 25 een gewone test is maar zeker weten doe ik het niet, hoop dat iemand meer info heeft succes

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!