Temperatuur omhoog dus ei geweest? - Zwanger worden forum

Baby05 - schreef op 27-09 om 14:55
Hallo meiden/vrouwen,

Ik weet niet veel van temperatuurkaartjes, ik voeg hem toe maar mijn ei was toch gisteren denk ik?

Alvast bedankt voor de reacties!
1 antwoord en 38479266x bekeken
Baby05 - schreef op 28-09 om 04:39
Nu weer wat raars......temp zakt vanmorgen van 36.8 naar 36.5 graden......is ie dan toch niet  geweest?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!