Meekijken ovu - Zwanger worden forum

Flora (Gast) - schreef op 21-09 om 10:26
hoi dames ik vroeg me af of dat dit positief is of moet hij meer opkleuren? 

Liefs Flora
5 antwoorden en 38537700x bekeken
* - schreef op 21-09 om 10:27
woe 21 bedoel je denk ik  di 20 was ie positief dus vanaaf nog is lekker sexen
Flora (Gast) - schreef op 21-09 om 11:16
dankje! Maat ik zat gister op dag 12...
* - schreef op 21-09 om 11:37
Dat kan. Ik heb regelmatig positieve test gehad op cd 12...
Maar je kan altijd even doortesten.
Flora (Gast) - schreef op 21-09 om 12:09
dankjewel lotus ja ik snap er niks van ik heb dus gister ook sex gehad maar eerder niet echt ivm dat ik zeven dagen ongesteld ben! Hoop dan op die ene keer en probeer het vanavond weer (sorry) hihi
Flora (Gast) - schreef op 22-09 om 12:13
nou ik heb dus een streep! Ben benieuwd of ik mijn best heb gehaad deze keer!
 Di avond woe avond en vanochtend 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!