Snap de ovulatietest niet - Zwanger worden forum

Gast1 (Gast) - schreef op 15-09 om 14:41
Hai ik heb afgelopen zaterdag een ovulatietest van de action gedaan. Streepje was op een fractie na even donker als teststreepje. Volgende ochtend weer getest toen was hij behoorlijk stuk minder dan het teststreepje. Wat ik nu niet goed begrijp is wanneer is mijn ovulatie geweest? Kan dit zaterdag avond zijn geweest of toch vrijdag. Ik begrijp even niet hoe ik het moet zien. Iemand die mij kan helpen?
1 antwoord en 38591734x bekeken
Memmie81 - schreef op 26-09 om 07:20
Je mag hem als positief beschouwen als de teststreep even breed en donker is als de controle streep. Tenminste, dat is wat ik er van weet ;-)

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!