Hoi allemaal
Ik heb vorige week (2 dagen voor mn stopweek) seks gehad met mn vriend. Hij is niet klaargekomen in mij maar we gebruikte geen condoom dus het kan zijn dat het er wel in is gegaan. Ik zit aan de pil, dus er zou niks mis moeten zijn, ook slik ik de pil heel netjes, elke dag tussen 11:00 en 13:00. (soms een uitschieter van 14:00 of 15:00 uur.) Maar ik zit sinds maandag in mn stopweek maar ik ben nog steeds niet ongesteld (het is woensdag avond). Ik maak me ontzettend zorgen of ik nu zwanger ben. Ik ben namelijk nog erg jong, 15. Dit is de eerste keer dat het 'risico' op zwangerschap er is, vandaar misschien ook mijn angst.
Mn ouders zouden dit nooit goed vinden, wat ook niet gek is op deze leeftijd.
Ik gebruik deze pil : levonorgestrel ethinylestradiol 0.03/0.15. Is hier ervaring mee?
Graag hoor ik van jullie..