ben ik zwanger? - Zwanger worden forum

c - schreef op 13-09 om 13:52
Hallo allemaal,
Wij zijn klaar voor de volgende stap, een kindje! dit is de eerste maand, en ik was van het weekend heel erg moe. en raar gevoel in mijn buik. ik heb daarom gister vanochtend en vanmiddag getest. Er staat een 2 streepje 3x alleen heel licht. wat denken jullie? ik moet zondag ongesteld, ik kan niet wachten

Gr,
C
9 antwoorden en 38613395x bekeken
* - schreef op 13-09 om 13:54
Kun je een test showen?
c - schreef op 13-09 om 14:14
Hallo allemaal,
Wij zijn klaar voor de volgende stap, een kindje! dit is de eerste maand, en ik was van het weekend heel erg moe. en raar gevoel in mijn buik. ik heb daarom gister vanochtend en vanmiddag getest. Er staat een 2 streepje 3x alleen heel licht. wat denken jullie? ik moet zondag ongesteld, ik kan niet wachten

Gr,
C
* - schreef op 13-09 om 14:16
wat voor test is dit?
 morgen opnieuw testen denk wel dat je zwanger bent
c - schreef op 13-09 om 14:19
Viola test
* - schreef op 13-09 om 14:23
Waar haal je die dan?
Lisa - schreef op 14-09 om 19:31
Ik ken deze test niet.. Maar ik zie echt duidelijk 2 streepjes!
Ellis - schreef op 14-09 om 19:57
Ik zie ze ook!  Ik zou morgen of overmorgen nog een test doen en zien of ze oplopen.
Lisa - schreef op 21-09 om 06:43
Heb je inmiddels al weer getest??
MamaN - schreef op 21-09 om 07:07
Ik ben ook benieuwd!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!