meekijken ovulatietest - Zwanger worden forum

Anoniem (Gast) - schreef op 09-09 om 10:39
Als ik het zo zie is die van 7-9 het donkerst. Bij de ovulatietesten die ik zelf gebruikt had moest het testlijntje even donker of donkerder zijn dan de controlestreep. Hoe staat het bij jouw in de gebruiksaanwijzing.
2 antwoorden en 38652053x bekeken
bromar (Gast) - schreef op 09-09 om 12:35
Hij moest even donker zijn, maar die van gister en vandaag was al niks meer zichtbaar.....  blijf maar even doortesten..... maar eens kijken wat er gebeurt.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!