Meekijken ovulatietest - Zwanger worden forum

Roos (Gast) - schreef op 09-09 om 06:32
Dames,
Willen jullie eens met mij meekijken? Ik heb de ovulatietesten van de action gebruikt, zitten in de 3e ronde en wil graag weten of de berekeningen kloppen met mijn lijf. 
Wat denken jullie? was dit een eisprong? Het lijntje is namelijk heel vaag.....

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!