Overtijd - Zwanger worden forum

bloemetje - schreef op 06-09 om 06:38
Goedemorgen,

In april zijn wij trotse ouders mogen worden. Nu vanaf juni een 2e kinderwens. Juli normale cyclus gehad. Nu 1 week en 2 dagen overtijd en testen negatief. Huisarts al geraadpleegd nog maar afwachten.. Maar dat is erg frustrerend.Wat is jullie advies?
1 antwoord en 38680021x bekeken
MamaN - schreef op 21-09 om 11:06
Hi bloemetje,

Geef je misschien borstvoeding?

Liefs

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!