ben ik zwanger - Zwanger worden forum

fieken - schreef op 07-08 om 20:07
Ik ben vrijdag naar gynaecoloog geweest en mijn hcg waarden waren gestegen naar 22
kan dit dat ik zwanger ben?
mijn borsten staan ook spits en heb een ijzersmaak in mn mond ook heb ik lage rugpijn.
ik ben namelijk ook 2 dagen overtijd.

mvg Sophie
2 antwoorden en 38937210x bekeken
ikke1983 - schreef op 08-08 om 06:54
Ik vrees dat alleen een test je kan helpen aan een antwoord :-)

Duim voor je!
galgo_mom - schreef op 08-08 om 15:32
Mijn startwaarde hcg met 1 dag overtijd was 38, het kan, maar alleen een test kan zekerheid bieden. Ik had 2 dagen voor nod al een positieve test. 
Succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!