ben ik zwanger - Zwanger worden forum

fieken - schreef op 07-08 om 20:07
Ik ben vrijdag naar gynaecoloog geweest en mijn hcg waarden waren gestegen naar 22
kan dit dat ik zwanger ben?
mijn borsten staan ook spits en heb een ijzersmaak in mn mond ook heb ik lage rugpijn.
ik ben namelijk ook 2 dagen overtijd.

mvg Sophie
2 antwoorden en 38937656x bekeken
- schreef op 26-08 om 19:02
als er hcg in je bloed zit ben je zwanger. Anders maakt je lijf dit hormoon niet aan
Mellie - schreef op 29-08 om 05:52
Heeft de gynecoloog dan niet gezegd dat je zwanger bent? normaal moet die dat toch zegge als je hcg aanmaakt!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!