Zwanger of niet. Help me. - Zwanger worden forum

Sdf - schreef op 30-07 om 21:53
Hoi dames,
Ik ben nieuw hier, maar heb al meteen een vraag.
Is deze test zie profielfoto positief volgens jullie.
Heb er deze morgend gedaan, en die zagen er best positief uit, maar nu krijg ik deze en begin ik te twikfelen dat ik mss te enthousiast zijn geweest.
Heb deze net gedaan en moet wel zeggen dat mijn urine minder gelig was dan de rest van de dag. 
Mss te veel gedronken, wat denken jullie ?
Help me.
2 antwoorden en 39007128x bekeken
Sdf - schreef op 30-07 om 21:59
Noet enkel kijken,
Ook regeren plz ;-)
Elke - schreef op 31-07 om 05:53
Volgens mij licht positief ja. Anders als je er echt aan twijfelt, nog eentje smorgens doen vandaag of morgen en kijken of het streepje duidelijker wordt...

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!