Positief of niet? - Zwanger worden forum

Bloempje (Gast) - schreef op 01-07 om 17:11
Streep buiten het testvenster maar wel duidelijk en recht!!! 


Dames wat betekend dit?? Heb een maand geleden ook een test gedaan en toen stond dit er niet. Ben misselijk moe heb buikpijn hoofdpijn etc. Alle verschijnselen alleen de teststreep was buiten het venster. Ben niet bezig met zwanger worden!
9 antwoorden en 39281765x bekeken
Anoniem (Gast) - schreef op 02-07 om 10:46
Zou nooit in mij opgekomen zijn om een test open te maken. Ik zou nog een test halen om het zeker te weten. En anders de fabrikant van de test bellen, kan zijn dat die test een fabrieksfout heeft
Bloempje (Gast) - schreef op 02-07 om 13:02
Klopt was ook niet de bedoeling om hem open te maken maar ik zag een schaduw bij het testvenster dus maakte hem open om te kijken wat het was en toen zag ik dit. Ga maandag een nieuwe test doen om meer zekerheid te krijgen. Heb heel Google doorgespit maar kon niks vinden over een streep op deze plaats bij dit merk test..
Nannie ❤ - schreef op 02-07 om 13:08
Ik maak ze ook altijd open hoor, puur om de schaduw dan niet te zien. 

Maar deze test van jou lijkt mij niet betrouwbaar, streepje hoort daar echt niet te staan. Dus zou gewoon even zo lang mogelijk je plas ophouden en dan straks nieuwe test doen. This wel hoopgevend :-)
Bloempje (Gast) - schreef op 02-07 om 13:36
@Nannie zo lang mogelijk je plas ophouden kan lastig zijn als je zo vaak moet plassen haha. Ik heb vorige week ook een test gedaan die was van Kruidvat en daar was een heeeeel licht plusje op te zien, maar dan ook echt heel licht. Dus ik dacht nou dat zal wel een indroogstreep zijn. De streep was wel even dik als de controlestreep. Maar nu heb ik gisteren deze test gedaan en nu begin ik toch te twijfelen of de streep niet gewoon op de verkeerde plek zit.. Vandaar mijn vraag over deze test! Ingewikkeld allemaal zeg die zwangerschapstesten...
Nannie ❤ - schreef op 02-07 om 13:44
Nou als je het niet op kunt houden zou ik gewoon testje doen hoor, en anders morgenochtend. Spannend :-)
Anoniem (Gast) - schreef op 02-07 om 18:36
@Nannie ja zeker spannend en dat terwijl het nog helemaal niet op de planning stond.. Woon samen met mijn vriend dus het is welkom maar het stond nog niet op de planning.. Ben jij bezig met zwanger worden?
Bloempje (Gast) - schreef op 02-07 om 18:37
Vergeten mijn naam erbij te zetten maar dat bericht kwam van mij
Meisje12 - schreef op 13-07 om 13:14
Hallo dames , Ik ben hier nieuw en zat met een vraag ! Wat vinden jullie van deze zwangerschap test ? 
Tamara (Gast) - schreef op 02-08 om 18:37
Hey hoi bloempje ben je zwanger of niet? Ik heb namelijk het zelfde ook een streepje buiten het venster
Zeg alsjeblieft dat je zwanger bent 

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!