Dames wat betekend dit?? Heb een maand geleden ook een test gedaan en toen stond dit er niet. Ben misselijk moe heb buikpijn hoofdpijn etc. Alle verschijnselen alleen de teststreep was buiten het venster. Ben niet bezig met zwanger worden!
Dag Bloem, ik zou tweede test halen of bloedanalyse? Als je NOD al enkele weken geleden was, zou je toch een heel duidelijke streep moeten zien nu. Groetjes Mykitten