Test doen? - Zwanger worden forum

kruimel - schreef op 18-03 om 15:30
Probeer de testen van kruitvat/trekpleister (huismerk)

Zijn er 2 voor 5 euro.
Deze zijn betrouwbaar en makkelijk af te lezen.
44 antwoorden en 40320041x bekeken
kruimel - schreef op 18-03 om 15:31
Probeer de testen van kruitvat/trekpleister (huidmerk)

Zijn er 2 voor €5
Deze zijn betrouwbaar en eenvoudig af te lezen.
Natalieee - schreef op 18-03 om 15:38
Ja deze was van de da
Natalieee - schreef op 18-03 om 16:01
Maar is deze niet betrouwbaar dan?
kruimel - schreef op 18-03 om 17:00
Jawel hoor, kruitvat 2v€5 lezen gewoon heel prettig af.
saartje82 - schreef op 21-03 om 09:17
Hoi kruimel,

Heb getest en ik zag een plus :-) . Maar...... Die vrijdag had ik enorme trek kramp deed me denken aan bandenpijn van mijn vorige zwangerschappen (heb twee kindjes: 13 en 7 jaar). Die avond echt zeurderige pijn en toen ik moest niezen klapte ik dubbel van de pijn. Zaterdag getest en kreeg een plus maar bij afvegen ook een papiertje met vel rood bloed. Daarna beetje roze slijm en in de avond licht bruin met een paar bruine sliertjes. Tot aan vandaag geen bloed meer verloren. Klein beetje bruine afscheiding maar mini mini beetje. Borsten doen vreselijk pijn. Maar durf nog niet blij te zijn door dat bloed. Vreselijk de onzekerheid.

Heb zaterdag wel het beste optreden gegeven van mijn leven hahaha iedereen dacht dat ik aan de wodka spa rood zat 

Gr Sara
saartje82 - schreef op 21-03 om 09:23
Nathalie;

Haal anders de test van clearblue die je 5 dagen van te voren kan doen. Die is 10 euro en heel duidelijk. Heb ik ook gedaan.

Succes!
Natalieee - schreef op 23-03 om 13:43
Ben vandaag bij de dokter geweest en hun denken dat de kans zeer groot is dat ik zwanger ben, ik moet nu wachten tot ik ongesteld wordt en dan moet ik opnieuw testen, dus ben benieuwd
saartje82 - schreef op 23-03 om 18:43
Oh spannend! Ik duim voor je!

Ik heb inmiddels getest en hij was positief ????

Gr Saar
Natalieee - schreef op 23-03 om 20:02
Oh gefeliciteerd!!
Natalieee - schreef op 25-03 om 20:24
Is iemand van jullie bekend met de vroege zwangerschapstest van de kruidvat?  Die je 4 dagen van tevoren kan testen?
Miranda (Gast) - schreef op 28-03 om 18:40
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat jullie misschien een antwoord hebben.
Ik ben op 25-01-2016 gestopt met de pil
op 02-02-2016 een onttrekkingsbloeding gehad, t/m 06-02-2016.
Op 06-03-2016 kreeg in mijn eerste menstruatie, mijn volgende menstruatie zou op 03-04-2016 moeten komen.
Daarna hebben we de vaak gevreeën, ook in mijn vruchtbare dagen en tijdens de eisprong die ik gevoeld heb op 20-03-2016.

Sinds 2 dagen heb ik toch behoorlijk pijnlijke/gevoelige borsten, en zijn ze zachter en iets groter geworden, veel buikpijn, wat lijkt op krampen.
Ik heb besloten om een test te gaan doen.
Ik heb de sensitest gekocht, 6 dagen voor NOD, zijn deze betrouwbaar? Volgens sensitest zou ik 30 -03-2016 kunnen gaan testen.
Ik heb j.l vrijdag een kruidvat test gedaan en deze gaf negatief.

Grtjes,
Miranda
s - schreef op 28-03 om 19:06
Dat is wel erg vroeg ik denk dat je beter nog kunt wachten je kunt enkel een tuurstreepje krijgen zo vroeg! Hopelijk ben je zwanger liefs
blauweblo - schreef op 28-03 om 19:15
Hoi 
Maar ik heb het gevoel dat ik de symptomen heb maar dat wachten hé 
Misschien is het te vroeg maar ik dacht dat je met die testen vroeger kon testen zoals de clear blue

Grtjes
s - schreef op 28-03 om 19:43
Nee helaas valt dat vaak tegen. Je kunt zwanger zijn maar je hcg kan nog laag zijn. Daarbij begrijp ik je gevoel helemaal! ! Ik heb helaas 3 keer een miskraam gehad je kunt beter nog even geduld hebben en de kruitvat test 2 voor 5 euro zijn veel gevoeliger dan die van clearblue!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2