Is dit een positieve test? - Zwanger worden forum

NathalieV - schreef op 15-03 om 06:25
Goedemorgen!

Kan iemand even kijken naar deze foto? Zien jullie dit als positief? In februari een tweede miskraam gehad en daarna niet meer gemenstrueerd. 1,5 week geleden op vrijdag een eisprong gehad en nu deze test ongeveerr 5 NOD, kon het niet laten. 
Voel me opgeblazen, heb volle zachte borsten (niet pijnlijk nog) en ongelooflijk veel onrustige dromen. Vannacht ook weer 5 (!) dromen kunnen onthouden, veel wakker en gloeiend heet. 

Dit is de test van gisteravond:

5 antwoorden en 40325527x bekeken
NathalieV - schreef op 15-03 om 06:33
Toen ik vanmorgen naar de test keek zag ik dit...zpu het een indrooglijntje zijn? GIsteren kwam wel binnen de tijd het hele lichte lijntje op de test (mijn eerste post hier)
* - schreef op 15-03 om 06:34
Ik zeg gefeliciteerd

Waar is je nieuwe test
Bianca - schreef op 15-03 om 06:45
Ik zeg ook gefeliciteerd! Heb je al een nieuwe test gedaan?
- schreef op 15-03 om 15:55
 ik zie ook een +  gefeliciteerd! Ben net als de rest ook benieuwd naar je volgende test!
Natalieee - schreef op 15-03 om 16:06
Ik weet eigenlijk niet echt of ik dit hier moet neer zetten, maar ik weet niet of ik een test moest doen ik zit namelijk in de 2e week van de strip, en ben vorige week donderdag de pil vergeten en vrijdag geslachtsgemeenschap gehad en toen s'nachts de pil in genomen wat denken jullie.. Kan het er veder met niemand over hebben

Sorry als het hier niet mag

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!