Ik was ook een week over tijd maarijp niet zwanger! Ik was er veel te veel mee bezig denk ik. Toen ik rustiger werd werd ik ook ongesteld.
Daarna die maand erop zwanger! Maar helaas ook weer een miskraam en nu gewoon verder proberen.
Hoe lang zijn jullie bezig dan?