zwanger of niet? - Zwanger worden forum

Mellissemfen - schreef op 27-01 om 06:07
hoi!
Ik ben vandaag een week overtijd en negatieve testen. Was altijd super regelmatig, kon de klok erop gelijk zetten. Heb best veel klachten, moe, pijn in baarmoeder aan de linker kant,  pijnlijke borsten, misselijk en veel witte afscheiding. Wat kan dit zijn? Ben een keer eerder zwanger geweest, toen testte ik pas na 2 weken overtijd, en dat was positief, ben t toen 3 weken later verloren.


ik hoor graag van jullie! X Mellissemfen

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!