Hallo iedereen ,
Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en werd meteen positief met ochtendurine nu heb ik vanmorgen terug getest en is negatief is er nog iemand die dit meegemaakt heeft ? Morgen laat ik bloed prikken .
Ik weet niet wanneer mijn nod is wegens onregelmatig cyclus . Alvast bedankt
Ik zou altijd een Clearblue nemen al dat gedoe met die strepen wordt je niet altijd wijzer van. En achter mekaar testen moet je niet doen altijd een paar dagen tot een week er tussen laten voor beter resultaat. Succes bij de dokter hoop dat je zwanger ben.
Ja weet ik is niet slim achter elkaar testen heb een clearblue liggen maar wil nog niet meteen doen want deze test meet lager hcg en was nu negatief dus ga ik ervan uit dat clearblue dan ook negatief zal zijn . Nu bloedtest is meteen duidelijker he dank u hopelijk goed nieuws
Dat is wel zo helaas met Clearblue dat je iets verder moet zijn wil het positief uit slaan. Maar morgen ga je naar je dokter en dat is wel meteen duidelijkheid ik duim voor je dat het positief is.
Maar hij was gisteren meteen positief met ochtend urine vanmorgen negatief ook met ochtendurine terwijl hij inderdaad donker uitsloeg gisteren nu ik wacht gewoon af
Als je een onregelmatig cyclus heb is het na mijn ervaring beter wat tijd tussen te laten het hangt er ook echt van af wanneer de conceptie plaats heeft gevonden en niet altijd wanneer je laatste menstruatie was. En bedankt voor je felicitatie.
Ja ik ben nu al 6 maanden bezig met hormoonbehandeling vanwege pcos normaal weet ik precies wanneer de eisprong is geweest van deze keer met de feestdagen ging dit moeilijker voor mijn gynecoloog dus deze ronde was niet goed opgevolgd
Meer of minder drinken kan natuurlijk ook effect hebben op de concentratie hormonen in de urine.
Maar met zo'n streep hoop ik toch op het beste voor je.
Heb je met dezelfde soort test 2x getest? Hopelijk weet je morgen meer, succes!
De eerste keer heb ik rechtstreek op het staafje geplast de tweede keer in een bekertje steeds met dezelfde testen
Had deze testen besteld op een site ze meten vanaf 12,5 hcg zou het verschil maken op twee verschillende manier testen ? Ja haha ik geloofde het niet dat
Er twee strepen waren haha morgen hopelijk goed nieuws dank je
Mijn bloedtest was negatief er is nizt genoeg hormoon zei de dokter om zwanger te zijn ik snap nu nog steeds niet hoe dit dan kan wachtenop mijn menstruatie dan maar ... Bedankt voor de steun iedereen
Voel me nog steeds ziek verlooe gisteren bruin bloed vanmorgen wou ik medicatie nemen en mijn vriend vroeg doe zeker nog eens een test je zou niet de enige zijn met een raar verhaal wel ik deed vanochtend
een en weer positief wat moet ik nu denken ???
Je hebt Miss toch meer hcg in je bloed Miss toch nog is een bloedtest..
Hcg is ook niet gelijk uit je bloed als je een vr..mk hebt..
Maar goed omdat je al een blanco test hebt gehad...
Even maar weer dokter bellen lijkt mij...
Ja is raar negatief en nu plots weer positief moest gisteren overgeven op mijn werk daarom ik dacht messchien griepje ofzo ik snap er niks van ik bel straks mijn gynecoloog op miskraam zou toch eerder negatief moeten worden groetjes