Overtijd maar negatieve test - Zwanger worden forum

Sam (Gast) - schreef op 16-01 om 16:46
Hej dames,

Ik heb een vraagje, ik ben nu 5 dagen overtijd en heb net een test gedaan. Maar is negatief helaas! Nu is het zo dat ik ook niet echt veel symptomen heb. Voornamelijk dat ik soms wel snel moe ben en heel erg emotioneel en snel boos worden. Voor de rest af en toe buikpijn en heb ik slijm en vochtigheid bij mijn vagina. heb ik nog wel een kans dat ik zwanger ben? of helemaal niet?
1 antwoord en 40901929x bekeken
- schreef op 20-01 om 08:32
Heb je nog eens getest de laatste paar dagen?

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!