3 dagen over tijd , negatieve test - Zwanger worden forum

Debbie - schreef op 13-01 om 14:41
Hoi dames,
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. In september ben ik gestopt met de pil en sindsdien heb ik een regelmatige cyclus van 27 dagen. Ik ben 3 dagen over tijd maar toen ik op 2 keer over een test deed bleef deze negatief. Ik heb seks gehad met condoom en zover als mijn vriend en ik weten is er niks fout gegaan. Dus zagen dit niet aankomen. Ik heb niet echt klachten. Alleen af en toe hoofdpijn en misselijk. Zou ik toch zwanger kunnen zijn ? Misschien door voorvocht van het voorspel? Of hebben jullie nog ideeën.

Groetjes Debbie
5 antwoorden en 40928699x bekeken
- schreef op 20-01 om 08:42
Nog getest??
Debbie - schreef op 03-02 om 13:09
Na 5 dagen overtijd te zijn werd ik ongesteld .
Debbie - schreef op 17-12 om 16:17
Ondertussen zijn we in verwachting. 20 aug 2017 uitgerekend
MamaN - schreef op 17-12 om 18:19
Gefeliciteerd Debbie!

Kom anders gezellig mee kletsen bij uitgerekend in augustus 2017! 
Debbie - schreef op 17-12 om 18:29
Hihi zit er al bij  

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!




Brabbels maakt gebruik van cookies. Cookies worden gebruikt om inhoud en advertenties te personaliseren, sociale media features toe te voegen en ons webverkeer te analyseren. Wij delen informatie over het gebruik van Brabbels met onze social media partners, adverteerders en analytics. Zij kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die over jou is verzameld via verschillende services of websites. info / verbergen en toestaan