Help, zwanger? - Zwanger worden forum

* - schreef op 13-01 om 10:16
Maar heb je de innesteling gevoeld dan? het kan alle kanten nog op zou nu ook als ik jou was niet eerder dan 
maandag 18 januari  testen tot die tijd even niet meer doen.. en ik weet niet of je het verkeerd berekend maar hier vind je een waarde tabel hoe het hcg zich opbouwt..

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/106176-hcg-waarden-tabel.html

zou zelf als ik jou was niet theorieen er op los laten 
begrijp me niet verkeerd maar ik hoop echt dat je zwanger bent..
Maar je weet het pas zeker of door echt bloedafname of door een positieve test..
en dan nog moet het allemaal goed lopen..
met een vroege test moet je nog door tot 4 weken zwanger en soms zetten de maanstonden zich gewoon door..
dus voorlopig maar even niet testen  
Hopelijk ben je zwanger laat je het weten dan

groetjes Ju of wel mavanmi
6 antwoorden en 40932547x bekeken
melise - schreef op 13-01 om 12:03
Heb wel steken in mijn onderbuik gehad.. maar niet zo erg als bij ons 1e kindje dus vandaar de twijfel... 
ga gewoon verstandig toch tot maandag wachten, soms is het fijn als iemand je dat even verteld. dankjewel!!
* - schreef op 13-01 om 12:12
Graag gedaan meis ik hoop dat maandag positief test
melise - schreef op 14-01 om 11:31
vanochtend paar druppeltjes heel oud bloed verloren, mijn gevoel zegt nu dat het deze ronde niks is... maar laat het maandag weten! liefs X
* - schreef op 14-01 om 12:04
Anders kom je lekker in het NOD februari kletsen
melise - schreef op 18-01 om 10:28
ben 1 dag flink ongesteld geweest (vrijdag) en de andere dagen echt overdreven heel erg weinig. snap er niks van! ik ga mee kletsen in februari. X

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!