3 dagen overtijd - Zwanger worden forum

Luna (Gast) - schreef op 27-12 om 15:19
Hoi,
Ik zit met een vraag, ik ben nu 3 dagen overtijd, heb al 2 testen gedaan en waren allebei duidelijk negatief.

Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil en heb 3maanden geleden een miskraam gekregen maar daarna wel weer stipt op tijd ongesteld geworden.
Ik snap er echt niks van? Ik heb ook geen gevoel dat ik ongesteld moet worden wat ik normaal wel heb. Me tepels voelen wat gevoelig aan en me buik rommelt iets maar het is ook kerst geweest dus te veel gegeten komt er ook nog eens bij haha.

Wat kan ik nou het beste doen denken jullie 
De laatste keer dat ik zwanger was testen ik een positief na 2 dagen overtijd.

Dankje alvast
Luna
1 antwoord en 41081763x bekeken
kimmx - schreef op 27-12 om 18:30
Wat je het beste kan doen is nog even afwachten en over 2 dagen weer testen. Het kan zomaar zijn dat je menstruatie verlaat is. Ik heb het ook wel eens gehad. Toen was ik 4 dagen te laat en kwam t langzaam na de 5e dag. Dus wacht nog 1 a 2 dagen af en ga anders naar de dokter! 
Veel succes!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!