Ben ik zwanger of niet? - Zwanger worden forum

jennack - schreef op 27-12 om 14:21
Hallo allemaal,


Ik heb net een zwangerschapstest gedaan maar ik kom er zelf niet uit..
Ik ben al een week over tijd en ik krijg een heeeel licht streepje te zien op de test. Wie kan mij meer uitleggen


Bedankt
10 antwoorden en 41082538x bekeken
* - schreef op 27-12 om 14:28
Ja je bent zwanger een streep is een streep wanneer is je nod
kimmx - schreef op 27-12 om 14:28
Heb je een foto van de test? En het kan zijn dat je nog geen genoeg hcg in je urine hebt. Over 2 dagen nog eens testen en dan zou die donkerder moeten zijn.
Nannie ❤ - schreef op 27-12 om 14:29
Ja als je even een foto deelt dan kunnen we even met je mee kijken. Maar streep is streep hoor.
kimmx - schreef op 27-12 om 15:02
dan kunnen we idd meekijken
* - schreef op 27-12 om 15:05
De foto kan je bij het profiel zien het is een etos test
- schreef op 27-12 om 15:07
Jennack, Even de foto op je profiel bekeken maar dit is gewoon een duidelijke positieve test, streepje is nog licht maar ik hoefde zeker niet te turen :-) spannend!! Gefeliciteerd :-)
* - schreef op 27-12 om 15:09
Chantieeeeeeeeeeee daarom vroeg ik naar haar nod adhv kan je weten of het te licht is of dat ze miss juist even nog moet wachten op een knal test
Nannie ❤ - schreef op 27-12 om 15:12
Oh ja duuuh.. Haha. Nou die is positief hoor!
- schreef op 27-12 om 15:14
Mavami, ze is al een week over tijd zegt ze  dus die is wel zwanger 
* - schreef op 27-12 om 15:19
Ojaaa die is wel zwanger miss maakt ze traag hcg aan dat kan
kimmx - schreef op 27-12 om 18:21
Gefeliciteerd! Hartstikke zwanger!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!