Positief of negatief? - Zwanger worden forum

kimmx - schreef op 29-12 om 15:16
Over een jaar wou ik sowieso gaan stoppen met de pil, dus denk dat t nu wel eerder word haha!
41 antwoorden en 41100979x bekeken
kimmx - schreef op 29-12 om 15:33
Mocht ik ongesteld worden dan stop ik met de pil en gaan we ervoor
* - schreef op 29-12 om 15:37
Ooh dat is goed nieuws ik hoop toch op een wonder voor je...
En anders kun je meekletsen in een nod forum...
Januari nod
kimmx - schreef op 29-12 om 15:38
Haha ja top! Ik hoop dat t niet doorzet, maar ik vrees het wel. De krampen blijven aanhouden.
* - schreef op 29-12 om 15:45
Balen meis :S... Ik blijf voor je duimen
kimmx - schreef op 29-12 om 15:54
Het bloedverlies is nu wel gestopt, dan maar duimen dat het innestelingsbloed was!
* - schreef op 29-12 om 15:56
Duimen draaien door  
kimmx - schreef op 29-12 om 16:28
Oh ik vind het zo spannend! Ik houd jullie op de hoogte! Bedankt voor alle lieve reacties!
Nannie ❤ - schreef op 29-12 om 17:13
Dat is leuk om te lezen dat jullie er dan sowieso voor gaan! Even twee dagen afwachten en als je dan nog niet vloeit denk ik wel dat het goed zit :-)
kimmx - schreef op 29-12 om 17:30
Ik hoop het! De pijn is ook even weg, dus hoop zo dat het zo blijft  jullie horen van me!
kimmx - schreef op 30-12 om 05:28
Helaas, net getest.. En negatief  baal er wel van.
* - schreef op 30-12 om 06:43
Kan ik me voorstellen  op naar verse ronde

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!

Ga naar pagina ...

1 | 2