Wel of niet zwanger help me - Zwanger worden forum

s - schreef op 02-11 om 14:08
Wel of niet zwanger? ?
3 antwoorden en 41572182x bekeken
POekie - schreef op 02-11 om 15:30
Ik zie eig niets ... Mss kun je aangeven waar die 2de lijn is ?
s - schreef op 02-11 om 16:06
Beetje moeilijk te zien op de foto... ik had gelezen dat plus testen wel vaker zoon lijntje geven. Het is zo dun als een pennenstreep. 
Anoniem (Gast) - schreef op 02-11 om 18:59
waar moet de streep komen want zie niks

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!