Zwanger of niet - Zwanger worden forum

Lauras (Gast) - schreef op 23-10 om 19:45
Hoi ik ben nu 2dagen overtijd en heb net me eerste test gedaan, ik zie toch 2 streepjes en jullie? Hoor graag van jullie wij zijn al 2 jaar bezig om zwanger te worden 
4 antwoorden en 41652108x bekeken
Cynthia (Gast) - schreef op 23-10 om 19:53
dat is een duidelijke streep hoor..... Gefeliciteerd.
Je bent dan eindelijk zwanger
Wanneer was je nod? 
Evt nog een digitale test halen..... Dat gaf mij altijd wat meer bevestiging. Maar je mag er vanuit gaan dat je zwanger bent.
Lauras (Gast) - schreef op 23-10 om 20:08
mijn NOd was woensdag, ik kan het denk niet geloven hihi, morgenochtend nog even testen met ochtend urine, en ga ik ook even nog een clear blue halen ofzo ???? Dankje
Missy - schreef op 23-10 om 20:32
Ik zie hem ook! Overduidelijk. .. Gefeliciteerd 
Livi - schreef op 28-10 om 15:37
Ja overduidelijk een streep! Proficiat!!!

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!