Ontpillen? - Zwanger worden forum

marie - schreef op 23-10 om 13:01
 
5 antwoorden en 41655831x bekeken
- schreef op 07-11 om 08:52
zag je verhaal maar je was toch zwanger blijkbaar
wat goed! gefeliciteerd!!
marie - schreef op 13-12 om 10:53
Na de bloeduitslag toch negatief, in november ongesteld geworden, maar nu terug 2 weken overtijd.... Durf geen test doen, voel me ook ni zwanger.
Luutje - schreef op 15-12 om 10:41
Dag Marie,

Ik ben een maandje later als jou gestopt met de pil, had de eerste weken dezelfde symptomen als jij. (moe, misselijk, gevoelige borsten/tepels) Toch kreeg ik wel steeds ongeveer op de verwachte dag men ms (soms paar dagen vroeger, soms paar dagen later)
Heb 1x een test gedaan en die was negatief.
We hebben ons nu voorgenomen op pas terug te testen als ik minimaal een week over tijd ben.

Mijn schoonzus had wel geluk die was na de eerste maand al zwanger.
- schreef op 18-12 om 18:33
Gefeliciteerd met je zwangerschap Marie   hopelijk jij ook binnenkort een positieve test luutje!
marie - schreef op 22-12 om 11:42
Dank je! Heb onedertussen 3 testen gedaan, alle 3 positief, morgen naar de huisarts voor bloedtest.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!