eerste ovulatie/menstruatie na gebruik pil. - Zwanger worden forum

Helena97 - schreef op 28-09 om 15:31
Hallo dames

 Ik ben vanaf 31 augustus gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen. 
Mijn cyclus is altijd al heel erg rommelig geweest en weet dus ook niet wat ik kan verwachten qua ongesteld worden.
We hebben besloten om ovulatietesten te gaan gebruiken. Wanneer hadden jullie na het gebruik van de pil voor het eerst een ovulatie of maandelijkse probleempjes?
Ik ben heel erg nieuwsgierig en weet natuurlijk dat het even kan duren maar ben benieuwd naar jullie verhalen
5 antwoorden en 29676462x bekeken
Moedertjuh - schreef op 28-09 om 15:36
Ik had gewoon een paar weken na de laatste ontrekkingsbloeding een ovulatie. Mijn cyclus was ook 27/28 dagen. Wel had ik wat ontpillingsverschijnselen zoals misselijkheid, hoofdpijn en wat bloedverlies tussendoor. Succes met proberen !
Helena97 - schreef op 28-09 om 15:40
Wat goed!  en had je die zelf gevoeld of had je ook ovulatie testen gebruikt?
Moedertjuh - schreef op 28-09 om 18:09
Ik heb ovulatietesten gebruikt maar ik voelde wel mijn eisprong. Ik wilde alleen de bevestiging hebben of het klopte wat ik voelde. 
Helena97 - schreef op 28-09 om 18:32
Super!  ik heb die van de action gebruikt maar zijn mij iets te onduidelijk. Nu die van de kruidvat opgehaald dus die even uitproberen.
Moedertjuh - schreef op 29-09 om 08:23
Ik gebruikte die van sensitest. Goedkoop en bij mij werkte ze prima.

Reageren

Je kunt alleen reageren als je bent ingelogd. Log dus even in!